Goed onderwijs begint bij goed leiderschap.
Sterk, stevig en (zelf)bewust leiderschap – dat zich richt op kwaliteit, plannen, processen en prestaties, maar ook op wat zich daaronder afspeelt: in de cultuur, de relaties, de patronen en gedragingen.
In deze nieuwe leergang bundelen Onderstroom inZicht en Noorderwerkt hun krachten.
Samen bieden we een verdiepende leerervaring voor schoolleiders die begrijpen dat écht leiderschap begint bij jezelf – bij weten waar je staat, bij (h)erkennen wat je meedraagt en dus meebrengt in communicatie en jouw handelen. Zodat jij je op jouw school, in jouw context als schoolleider echt kunt richten op wat nodig is om kinderen een ononderbroken ontwikkeling te bieden.
‘The succes of an intervention depends on the inner state of the intervenor’.
Goed onderwijs begint bij goed leiderschap.
Sterk, stevig en (zelf)bewust leiderschap – dat zich richt op kwaliteit, plannen, processen en prestaties, maar ook op wat zich daaronder afspeelt: in de cultuur, de relaties, de patronen en gedragingen.
In deze nieuwe leergang bundelen Onderstroom inZicht en Noorderwerkt hun krachten.
Samen bieden we een verdiepende leerervaring voor schoolleiders die begrijpen dat écht leiderschap begint bij jezelf – bij weten waar je staat, bij (h)erkennen wat je meedraagt en dus meebrengt in communicatie en jouw handelen. Zodat jij je op jouw school, in jouw context als schoolleider echt kunt richten op wat nodig is om kinderen een ononderbroken ontwikkeling te bieden.
‘The succes of an intervention depends on the inner state of the intervenor’.
In deze leergang doorloop je de lagen van leiderschap – van de zichtbare bovenstroom tot de vaak onzichtbare onderstroom. Je leert:
In deze leergang doorloop je de lagen van leiderschap – van de zichtbare bovenstroom tot de vaak onzichtbare onderstroom. Je leert:
Deze leergang is bedoeld voor schoolleiders en leidinggevenden in het onderwijs die:
Intakegesprek: datum in overleg.
Trainingsdagen: 1, 2 en 30 oktober, 27 november
Systemische Scan dag op eigen school: datum in overleg.
€ 3500,- excl. btw, incl. materiaal, verblijf en catering
Goed onderwijs begint bij goed leiderschap.
Sterk, stevig en (zelf)bewust leiderschap – dat zich richt op kwaliteit, plannen, processen en prestaties, maar ook op wat zich daaronder afspeelt: in de cultuur, de relaties, de patronen en gedragingen.
In deze nieuwe leergang bundelen Onderstroom inZicht en Noorderwerkt hun krachten.
Samen bieden we een verdiepende leerervaring voor schoolleiders die begrijpen dat écht leiderschap begint bij jezelf – bij weten waar je staat, bij (h)erkennen wat je meedraagt en dus meebrengt in communicatie en jouw handelen. Zodat jij je op jouw school, in jouw context als schoolleider echt kunt richten op wat nodig is om kinderen een ononderbroken ontwikkeling te bieden.
‘The succes of an intervention depends on the inner state of the intervenor’.
In deze leergang doorloop je de lagen van leiderschap – van de zichtbare bovenstroom tot de vaak onzichtbare onderstroom. Je leert:
In deze leergang doorloop je de lagen van leiderschap – van de zichtbare bovenstroom tot de vaak onzichtbare onderstroom. Je leert:
Deze leergang is bedoeld voor schoolleiders en leidinggevenden in het onderwijs die:
In overleg
Meer informatie: Heb je vragen over het Programma De school als systeem, onderwijskundig leiderschap vanuit systemisch perspectief.? Neem dan contact op met
Website door Tabbo